کد خبر : 6808
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۴۶

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد: مردم استان شکایات خود از اپراتورها را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد: مردم استان شکایات خود از اپراتورها را در  سامانه ۱۹۵ ثبت کنند

هیرونا   مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم استان شکایات خود در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، تلفن همراه،موارد مربوط به اینترنت و پوشش، تشعشعات، خدمات پستی شرکت های دولتی وخصوصی، دفاتر پیشخوان دولت، پست بانک و زیرساخت را به سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ اطلاع دهند.

هیرونا

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم استان شکایات خود در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، تلفن همراه،موارد مربوط به اینترنت و پوشش، تشعشعات، خدمات پستی شرکت های دولتی وخصوصی، دفاتر پیشخوان دولت، پست بانک و زیرساخت را به سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری هیرونا، سیدمحمودرادمنش افزود: به‌منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، تلفن همراه،موارد مربوط به اینترنت و پوشش، تشعشعات، خدمات پستی شرکت های دولتی وخصوصی، دفاتر پیشخوان دولت، پست بانک و زیرساخت سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ راه‌اندازی شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هدف از راه اندازی سامانه 195 را افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان و بیان کرد: تمام مشترکین گرامی می توانند با مراجعه به آدرس https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ یا شماره پیامک ۶۰۰۱۹۵ و یا آدرس پست الکترونیک ۱۹۵195@ict.gov.ir ، درخواست، شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر خود را در خصوص خدمات ارائه شده زیرمجموعه های این وزارتخانه(سازمان ها و شرکت های ذیربط) که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، ثبت کنند.
رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به شرح ذیل می باشد: ثبت درخواست در سایت و ارسال کد رهگیری بر روی تلفن همراه ثبت کننده درخواست.
ارجاع درخواست، بر اساس اطلاعات اولیه به مبداء رسیدگی کننده شامل: زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (مانند اپراتورها، شرکت های اینترنتی، دفاترپستی و ….)
ارجاع درخواست برای رسیدگی به واحد تخصصی یا بازرسی سازمان مربوطه در صورت عدم ارایه پاسخ نهایی بعد از گذشت ۱۴ روز در سامانه یا درخواست تجدید نظر حداکثر ظرف مدت سه روز پس از پاسخ نهایی.
ارجاع درخواست به بالاترین مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صورت ثبت تجدید نظر دوم یا عدم ارایه پاسخ نهایی پس از مدت مقرر. رسیدگی نهایی و صدور رای توسط کمیته حل اختلاف در صورت درخواست تجدید نظر دوم.
این مقام مسئول بیان کرد: اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی محرمانه تلقی شده، حفظ و صیانت خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.